Termeni si conditii

Accesarea si utilizarea portalului online www.anvelopebv.ro, denumit in continuare "magazin online", implică acceptarea urmatorilor termeni și condiții.

Produsele

Toate produsele comercializate in magazinul online sunt noi. Produsele vandute prin intermediul magazinului online sunt destinate clientilor, persoane fizice si juridice. Conditiile normale de utilizare a produselor impun respectarea parametrilor de functionare, precum, dar fara a se limita la acestia: respectarea tipodimensiunilor in functie de masina, indicii de greutate, de viteza, presiune in pneuri, sezonalitate, tinuta de drum, service-uri auto legalizate cu licente pentru lucrari de vulcanizare, jante, prezoane sau piulite si distantiere recomandate de catre consilierii de vanzare etc.

Comenzile

Comenzile făcute online trebuie confirmate în momentul în care veți fi contactat telefonic. Pentru ca acest lucru să se poata întâmpla, datele pe care le furnizați în momentul plasării comenzii trebuie să fie corecte și complete.

Plata

Contravaloarea comenzii se achită prin ramburs în mometul primirii coletului. Pentru comenzile sub 200RON clientul va suporta costul expeditiei, in valoare de 15RON (TVA inclus).

Politica de Retur

Potrivit art. 9 alin (1) din Ordonant de Urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu vanzatorii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile, asa cum este specificat si clar delimitat in cuprinsul aceluiasi articol. Termenul este respectat daca consumatorul inmaneaza produsele vanzatorului sau unei persoane autorizate de vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat vanzatorului decizia sa de retragere din contract. Pentru exercitarea dreptului de retragere consumatorul trebuie sa ne notifice decizia de retragere, printr-o declaratie neechivoca la adresa de e-mail: [email protected]; Obligatiile vanzatorului si a consumatorului sunt conforme cu dispozitiile art 13 si 14 din cadrul aceleiasi OUG 34/2014.

Costurile ocazionate cu returul produselor sunt suportate de consumator folosind aceeasi firma de curierat cu care s-a efectuat expedierea Potrivit legii vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care reclamantul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.

Produsul sau produsele care fac obiectul deciziei consumatorului de retragere din contractul incheiat la distanta vor fi expediate de catre consumator vanzatorului la adresa: Anvelopebv Republicii 28 ap. 2, Rasnov - Brasov. De asemenea, putem fi contactati la nr. de telefon 0722765676.

Produsele care prezinta urme de folosinta, montaj, lovituri, socuri, modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, etc. vor fi refuzate la retur. Refuzul produselor va fi justificat in termen de maxim 14 zile printr-un proces verbal incheiat intre firma de curierat si vanzator.

Potrivit art. 2, pct.2 din cuprinsul O.G. 21/1992 consumatorul este definit ca fiind orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Garantia

Produsele comercializate de catre Anvelopebv beneficiaza de 24 luni de garantie de la data emiterii facturii. Garantia acopera orice defectiune de fabricatie si/sau material. Garantia acopera cel mult valoarea integrala a anvelopei reclamate. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectiunea si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare.

In momentul sesizarii unei defectiuni a unui produs comercializat prin intermediul magazinului online, clientul va completa un protocol de reclamatii si va trimite produsul la adresa noastra. In termen de 30 zile, ne asumam raspunderea sa anuntam clientul despre statusul produsului aflat in expertiza.

Garanția se acordă doar la prezentarea facturii originale de vânzare (sau copie dupa aceasta), împreuna cu acest certificat de garanție semnat de Beneficiar, copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate și dovada montării anvelopelor într-un service autorizat legal pentru lucrări de vulcanizare și documentele fiscale aferente. Furnizorul își rezervă dreptul de a refuza să acorde service în garanție dacă nu se pot prezenta documentele de mai sus sau dacă informațiile conținute în acestea prezintă modificări sau sunt incomplete.

Daca nota de constatare a comisiei de expertiza atesta defectiunea de material si/sau fabricatie a produsului reclamat in perioada de garantie, iar gradul de uzura (determinat prin adancimea benzii de rulare) este mai mic de 10%, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, sau se va returna contravaloarea produsului nou, in functie de posibilitati. In cazul unei uzuri mai mari decat cea prevazuta de lege, clientul va suporta contravaloarea uzurii.

Anvelopele destinate autoturismelor, autoutilitarelor si autoturismelor 4x4, care au sub 2mm rest de profil in partea cea mai uzata (respectiv 4mm pentru avelopele de camion), se considera consumate si nu mai fac obiectul garantiei.

Nu se considera defecte de fabricatie denivelarile usoare (interioare) de pe flancurile anvelopei aflate in zonele de imbinare ale pliurilor.

Garantia se pierde in cazul pastrarii in conditii improprii ale produselor, montarea produselor de personal necalificat sau nespecializat, in cazul in care se disting urme de taieturi, corpuri dure, linii de tramvai etc.

Garantia produselor se pierde daca nu se folosesc jantele, prezoanele si distantierele recomandate de catre consilierii de vanzare ai Anvelopebv.

Daca in urma expertizei efectuate de catre institutia abilitata, se decide ca produsul s-a defectat din cauza utilizatorului, clientul va fi informat, iar acesta va trebui sa ridice produsul din service in maxim 5 zile de la comunicarea deciziei. Dupa acest termen, produsul va fi distrus ecologic, iar cumparatorul nu va primi nicio compensatie.

Procedura de depunere si solutionare a reclamatiilor

Vanzatorul, conform prevederilor legale, are obligația, ca în termen de 15 zile de la aducerea la cunoștință din partea consumatorului, să aducă la conformitate produsul (prin reparare sau înlocuire în funcție de alegerea consumatorului) sau să îi remită contravaloarea produsului reclamat. Acordarea garanției pentru lipsa de conformitate este obligatorie.

Temeiul juridic referitor la garantia pentru lipsa de conformitate este Legea 449/2003 cu modificarile si adaugirile ulterioare si OUG 174/2003. Pentru soluționarea cât mai rapidă a reclamațiilor, consumatorii se pot adresa prin una din următoarele variante:

- Prin email la: [email protected];

- Prin telefon la: 0722-765676;

În cel mai scurt timp posibil, unul dintre consultanții noștri vă va oferi suport pentru soluționarea reclamației.

Vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care reclamantul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.

DISCLAIMER

Pozele produselor afisate in magazinul online sunt orientative, firma nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventualele inadvertente.

Anvelopebv verifica si actualizeaza la intervale regulate in timpul orarului de functionare stocul produselor comercializate prin magazinul online. Cu toate acestea, datorita dinamicii vanzarilor, Anvelopebv nu isi asuma nicio responsabilitate si nu ofera nicio garantie ca prezentul continut este de actualitate, corect sau complet.

Anvelopebv nu isi asuma nicio reponsabilitate pentru continutul si functionalitatea paginilor magazinului online, accesate prin intermediul altor hyperlinkuri.

Anvelopebv isi declina orice raspundere pentru pierderi sau pagube inregistrate in utilizarea si functionalitatea produselor comercializate prin intermediul magazinului online, pierderi ale afacerii, a unor contracte, pierderi de venituri sau economii anticipate, pentru costuri si cheltuieli majorate sau daune indirecte, pierderi sau daune subsecvente ori pierderi sau daune speciale.

Continutul si structura magazinului online respecta dreptul proprietatii intelectuale. Nicio informatie, niciun text, complet sau partial nu pot fi reproduse fara acordul Anvelopebv. Folosirea framingului fara acordul expres in scris este strict interzisa si este considerata violare a dreptului de proprietate intelectuala. Orice acord expres din partea Anvelopebvde folosire de folosire de imagini, texte, design, logo-uri este temporar si revocabil.

LITIGII

Cazul fortuit si forta majora exonereaza Anvelopebv de raspundere.

Informatiile comunicate de catre clienti in vederea emiterii facturilor fiscale si documentelor de transport sunt strict confidentiale si nu vor fi vandute sau comunicate altora in scopuri publicitare. Refuzul clientilor de a comunica aceste date catre Anvelopebv determina imposibilitatea finalizarii comenzilor.

In caz de litigiu, clientul se va adresa in scopul gasirii unei solutii amiabile departamentului juridic al Anvelopebv, tel. 0722-765676, in caz contrar fiind solutionate de catre instantele judecatoresti competente din raza sediului Anvelopebv.

DOMENIUL DE ACTIUNE

Site-ul internet www.anvelopebv.ro este exploatat de catre:

SC EXXELO INTERMEDIO SRL

CUI: RO 39183434

Nr.de ordine in Registrul Comertului: J08 / 839 / 2018

Adresa: Str. Republicii nr. 28 ap. 2, Rasnov, jud Brasov

Tel: 0722 -765676

E-mail: [email protected]

IBAN: RO78 RZBR 0000 0600 2335 5425 Raiffeisen Bank agentia Zarnesti

IBAN: RO32 TREZ 1385 069X XX00 2714 Trezoreria Rasnov